svar på frågestunden!

har inte orkat svara så gör det nu, haha!

1. vad är de 5 bästa sidorna med dig?
vet inte alls faktiskt haha! 

2. tycker du att du är bäst på innebandy eller fotboll?
innebandy. ;)

3. vad är det finaste på dig enligt dig?
vet inte! ingenting haha, men mitt hår kanske.. fast ibland är det skitfult också tycker jag haha

4. vad gör dig som lyckligast?

att vara med mina vänner! ;D 

5. hur går det med olle?

hur kunde jag gissa att du skulle fråga det? ;) meeeen okej, here's your answer wendela: vi skriver inte längre! ;) 

6. vad tycker du om mig?

att du är snäll, har alltid kul med dig & massa minnen och tycker vi får ses snart igen! 

7. hur ser din drömkille ut?
vet inte hehehe 

Gillar du fotboll/innebandy
både och, lika mycket! 

Vad gillar du för mat

allt :D nejmen, kebab & makaroner o falukorv

Vilken är din favo sport

innebandy & fotboll, och hockey men de e bara kul att kolla på :p 

gillar du glass?

älskar glass! 

Gillar du din hårfärg

jadå, lite ljust & lite "fläckigt" men ska vänta lite med att färga igen ;) 

Gillar du godis ?

ÄLSKAR GODIIIIS

Vad gör dig så lycklig ?

mina vänner :D

vad är det hemskaste du har varit med om ?

ingenting ahah, kanske straff-avgörande på ALLA cuper vi varit på haha, usch de e hemskt (åkte ut i kvarten båda gångerna i somras på straffar </3 ) 

vad är det roligaste du har varit med om ?

Hur mycket som helst! 

Gillar du godis
jaaaaa 

Har du färgat håret någon gång?

tonat det mörkare & slingat det blont :) 

varför började du blogga? :)
Verkade kul, och gillade att läsa bloggar osv :) 

gör du din bloggdesign själv eller tar från någon hemsida?:)
tar från en hemsida, men ändrar lite i den och så :) 

Varför började du just blogga? Och vad inspireras du av eftersom du fortsätter att blogga trots all den tid det tar? ;)
skrev där uppe, och vet inte! för det är kul osv :D 

din värsta marddröm inom närmsta tiden? ;)
att min katt ska dö </3 haha för att han är så oförsiktig, springer ut i vägen osv ahah :(

Om du fick sätta ihop din egen drömkropp av andra kändisars. Hur hade du sätt ut?Vems läppar hade du tagit? Vems hår? :)
Ingen aning! :) 

Hur mår du? Varför? ;)
Bra! för imorgon är vi lediga, på torsdag ska vi till säfsen, på fredag fyller jag år, ska till ullared snart (kanske) osv, massa saker att se fram emot! :D 

när började du blogga och varför? :)
För flera år sen :) 

kan du länka min blogg? :)
Visst haha ;) 

Vad ska du göra i sommar? Kan du länka mig sen? ;) 
Ska på fotbollscup i Smögen, och mer vet jag inte faktiskt! 

Om du skulle få äga en av alla storbloggares bloggar vilken blogg skulle du vilja äga och varför?
Jag vet inte, haha 

hur många läsare? :)
olika :) mellan 30-200 haha, beroende på om jag länkar min blogg & bloggar mycket osv! 

favorit bloggar?:)
annaellinors  & mina kompisars :) 

Vad har du för telefon?
Svart iPhone4 :) 

cody simpson vs one direction? 
one direction!! lätt!


Har du något drömyrke? 
vet inte, ville bli polis förut haha. men typ det, eller jobba i nån klädaffär :)

Favoritplagg?
inget speciellt, typ, jeans/mjukisbyxor och nån tröja haha.

varför har du så snyggt namn? ;) (från en annan Emelie Andersson, haha!) 
jadu, mina föräldrar ville väl att jag skulle ha ett så coolt namn! ;) haha ;)

vad har du för syfte till bloggen?
ingen aning! haha :D

hur gammal är du?
fyller 14 på fredag! 

din favorit mat/dryck?
kebab/makaroner och cola! :D

Varför har du sån fin design?^^
För att jag inte har gjort den själv ;)

Lyssnar du på webradio?
Bara om färjestad spelar & jag inte kan kolla! ;)

Bäddar du sängen?
aldrig :) 

Har du lätt för att somna?

ibland, eller oftast :) 

Snarkar du?

inte vad jag vet haha, fråga nån som sovit tillsammans med mig? :pppppp 

Vad har du för startsida?

komunens hemsida, för vi fick datorer av skolan och då va de den ;) 

Har du ett sladdlöst tangentbord?

nej, har en bärbar dator! 

Brukar du ha högtalare när du pratar i telefon?

om den jag är med ska höra haha ;D 

Vad lyssnar du på just nu?

tittar på tv! men ja.. 

Vad har du för ögonfärg?

blå-grå typ 

Vill du tatuera dig?

ja, men inte än

Favoritfilm?
Många! men Gracie är jättebra, och sorglig haha :( 
Och My sister Keeper  :D 

Favorit TV-serie?

Dubbelliv, Glee & Grey's Anatomy! :)

Roligaste sporten?

Fotboll & innebandy! 

Favoritkändis?
ingen speciell.. typ messi :D

gammal bild på han dock hahaha 

Vilken typ av bloggar tycker du mest om att läsa?

Såna som skriver med tydlig text, om intressanta saker & har bilder med;) så dom skriver så det är som man känner dom för att man läst dens blogg typ :D

Tränar du någon sport ?
Fotboll & innebandy, jag & Ebba ska börja träna på gym också! ;)

Hur många ingår i din familj ?
Jag, min syster, min mamma & pappa, och min ÄLSKADE cpstörda katt Torres!

vem är din bästavän och varför?
Ebba, för att hon är den jag har roligast med, kan berätta allt för, skrattar åt allt med, alltid finns där, precis ALLT verkligen!

är du nöjd med ditt utseende?
nej! 

är du nöjd med din kropp?

nej! fast hellre min kropp än att vara tjock, men asså ja.. 

hur gör du för att hålla ditt hår fint/bra?
Tvättar det 3-4 gånger i veckan, har hårinpackning, plattar/blåser så sällan som möjligt, sover med fläta, använder inte toffsar med metallbit osv, haha! 

vilka hårprodukter använder du?


och lite andra småsaker haha, bilder från google. 

vilken klass går du i, och är den bra?

7c, ja det är den. väldigt mycke kaos nu dock och vi har fått snackat med kuratorn och lite sånt, men jaja. 
väldigt pratiga och sådär men jaa, jättebra klass! :) 

vilken är din favoritlåt?

har ganska många, kolla in min spotifylista HÄR! <-- har fler listor men den lyssnar jag på mest, inte så många låtar dock

följer du någon tv-serie?
Dubbelliv :) kollar på Grey's Anatomy & Glee ibland också, följer det inte längre dock

Om du fick välja tre saker du fick ta med dig till en ö, vad skulle du vara?
Ebba, Torres och en bikini och min telefon! haha, 4 saker. men jaa!

Om du vann tre miljoner vad skulle du spendera dom pengarna på då?
Åka utomlands med min familj/släkt + massa vänner!

Vad är ditt dröm hus & rum?
Vet inte, något stort och lyxigt! haha

om du fick, skulle du flytta då? isåfall vart?
Njaae, eller jo gärna bort från den här skithölan, men inte bort från den här skolan & mina vänner! 

kan du lägga ut bilder på ditt rum?
kan göra det i ett inlägg :) 

är du tjejig?

HAAHHA dagens skämt. Verkligen inte! 

är du sportintresserad?
Ja :D Hellre åka på fotboll/innebandy/hockey än shoppa tex :D 

sminkar du dig? isåfall hur?
Nja, inte varje dag. Men oftast och då har jag bara mascara ;) 

Hur lång är du?
1.63 ;) 

- hur många barn vill du ha?
Vet inte, typ 2 

- vad tycker du om unga mammor?
Inget speciellt. Är man runt 14 tycker jag det är oansvarit, men är man runt 17 så är det väl ingenting :) 

- är du emot rasism?
ja, eller jag gör väl inget för att "motverka" det men tycker det är fel! 

- vad skulle du inte kunna klara dig utan? puder eller mascara?

Använder inte puder, så mascara då.. fast skulle klara mig utan det! 

Vad är det bästa och sämsta du vet?
Bästa: innebandy, fotboll och mina vänner! :) 
Sämsta vet jag inte.. skolan typ haha! och folk som ljuger/är falska :) 

några från vårat fina fotbollslag, haha! jag längst till höger (mongo hej), sen ronja, ebba, anna, matilda och rebecca :D 

Något du inte klarar dig utan?

Mina vänner, innebandyn, fotbollen, min telefon, min dator & min katt! 

Om du hade chansen att ändra något i världen, vad hade du gjort då?

Fred typ, och sen köpa mig ett flygplan så jag kunde åka utomlands när jag ville! ahaa 

Har du något husdjur eller haft? Isåfall vilka? 
Har haft fiskar & en katt som hette Bamse som försvann :/ 
Nu har jag en katt som är 3 år men är helt dum i huvudet, men jag älskar han mest ändå haha :D 

om du hade fått byta liv med någon för en dag vem skulle det vara och varför?:D
ingen aning! 

Beskriv en perfekt dag enligt dig?
sova länge, va med Ebba och skratta så jag dör & se skräckfilm typ, sen fotbollsträning utan att vara på dåligt humör och sen ligga i sängen länge och prata och skratta haha! typ så :D 

Vad är de bästa med att vara dig?
Att jag har vääärldens bästa vänner + vääääärldens bästa humor! :D hahahah 

va tycker du om mig? allt bra & allt dåligt.
Har väl redan sagt allt typ, men du är snäll & hade kul på fastingen + när du va hos mig och längtar tills fastingen om ni kommer då.

va ska du göra i sommar?
Kalles kaviar, sen vet jag inte :pPpPPpPPpPppPppPPpPpp

från förra året på kalles!

vad är din favorit färg?
blå, rosa, vit och svart :D

vad tror du händer när man dör?
vetefaaan

är du ofta ledsen?
haha njaaa.. ibland

är du känslig?
inte när det gäller att ha ont.. men annars, så ja rätt så.. fast visar det inte oftast ;);););)

Kommentarer
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv; kul :) jag blev din 24.e!

2012-02-14 @ 21:57:59
URL: http://tjejenida.blogg.se/
Postat av: Thessie

- okej! kollar också på teve :)

2012-02-14 @ 22:00:13
URL: http://thezziez.blogg.se/
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

hej sötnos vad har du gjort för kul idag? kram

2012-02-14 @ 22:16:35
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/
Postat av: Kitiwara

Sv: Oki, kul! Allt är bara bra, själv? :D

Kram

2012-02-14 @ 22:48:45
URL: http://kitiwara.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ja visst kan vi följa varandra via bloglovin! Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig, kram! :D

2012-02-15 @ 13:29:42
URL: http://typaleix.blogg.se/
Postat av: Sofia Andersson

Sv: Åh tack! Javisst kan vi det. Säg till när du lagt till mig, så läggs du till därefter :)

2012-02-15 @ 16:46:49
URL: http://suspected.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0