frågor + svar!

vilka bloggar läser du?
följer typ 100 på bloglovin, men aa.. 
många jag inte känner, typ vet vilka det är/spelar mot. sen typ wendelas blogg, tovas, sannas, emmas, amys, almas osv. 

hur ofta tränar du innebandy & är du bra på det??
Måndagar, onsdagar, 2 gånger på torsdagar (varannan vecka 1, varannan 2) och sen 1-3 matcher på helgen (1 där jag är första målvakt, alltså våra egna och sen andramålvakt på a-&u-lagets matcher) 

vilka är du mest med i/utanför skolan?
I skolan typ alla, men tjejerna är väl Alma, Lisa, Julia, Lisa, Emmie, Sanna, Emma. glömde säkert någon bara för det.. men aa dom flesta, sen av killarna är jag och lisa k, med Josef Enis och Andreas haha. 

amy jag & emma på första bilden, lisa & julia på andra & jag och sanna på sista! 
de va dom jag hade bild på i datorn haha

utanför vet väl alla redan men Ebba. Wendela är också en av mina bästa vänner & vi va jämt hösten 2011 men inte längre ;/ och jag vet att du läser de här (om du orkar läsa hela) så isåfall tycker jag vi får ses snart, bra.


Kommentarer
Postat av: Wendela

Aaaabbbssooooluuuuuttt! XDXD:p:*<333<3333

2012-02-22 @ 22:18:20
URL: http://wendelas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0