du vill veta vad jag känner, men ingenting känns

seg skoldag, fast ändå rätt kul lektioner. Fick tillbaka NO-proven, man kunde få max c. Jag fick c-> (med den där fula pilen efter), hade rätt på allt förutom att jag hade skrivit Ampere där de skulle stå Volt, & tvärtom, men jaja!
ska snart dra iväg på träning, trött som satan är jag men spelarroll, efter träning snabbt hem och duscha sen kommer Jossan (Josefine Johnsson) och Ida hit för vi skulle fixa nåt med att ladda hem musik eller så, sen ska vi ner till brogårn & kolla på innebandyträning (tror Ida ska träna dock men jaja).
ha de gött!
tja snygging! OCH TÄNK INTE ENS PÅ ATT HÄMNAS, FÖR SÅ GÅR DET NÄR MAN LÅNAR MIN KAMERA OCH TAR SOME EGOPICS! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0