sånt ingen bryr sig om

SENASTE:
Dryck: Cola
Telefonsamtalet: Pappa
SMS: "Självklart, allt för dig snygging!"
Sång du lyssnade på: Paradise - coldplay
Gången du grät: Kommer inte ihåg
HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: Nej
Har någon varit otrogen mot dig: Nej
Varit kär?: Ja
Förlorat någon speciell person: Ja
Varit deprimerad: Ja
Varit så trött att du somnat sittandes: Ja
I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja
Fått ditt hjärta krossat: Ja
Skrattat så att du har börjat gråta: Haha självklart
Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja
Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja!
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja
Kysst en kompis: Nej
BLANDAT:
Hur många barn vill du ha: Just nu - inga!
Har du några husdjur: Yes
Vill du ändra ditt namn: Nej
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Haha kommer inte ihåg
Vilken tid vaknade du idag: Runt 12
Vad gjorde du igår runt midnatt: Kollade på film och pratade
Någonting som du längtar till: Nästa år!
Senaste gången du träffade din pappa: Förra helgen
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Finns mycket
Vad lyssnar du på just nu: Almas & Jonathans prat
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Nej
Vad gör dig irriterad just nu: Ingenting
Vad är ditt namn: Emma
Stjärntecken: Vattuman
Hårfärg: Mörkbrunt
Långt eller kort: Mellan
Längd: Ungefär 1.60cm
Piercings: Inga
Tatueringar: Inga
Höger eller vänster: Höger
DIN FÖRSTA:
Operation: Har aldrig opererats
Piercing: Näsan
Tatuering: Har aldrig haft en tatuering
Bästa vän: Lolloh
Sporten du spelade: Handboll tror jag
Husdjur: Råtta, hihi
Vaccination du minns: Minns ingen
Förälskelse: -
DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Det vill jag nog
Vill du gifta dig: Det vill jag nog
Karriär i åtanke: Hemligt!
HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Nej
Tappat glasögon eller linser: Nej
Haft sex på första dejten: Nej
Krossat någons hjärta: Ja
Gillat din killkompis (mer än som vän): Ja
SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Nej
Vad kan du verkligen inte leva utan: Min familj & vänner
Vad vet inte så många om dig?: Det vet jag faktiskt inte
tidsinställt.
SENASTE:
Dryck: vatten
Telefonsamtalet: mamma
SMS: "okej :D"
Sång du lyssnade på: den svenska björnstammen - svalkar vinden
Gången du grät: hm.. nån vecka sen eller så
HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: Nej
Har någon varit otrogen mot dig: Nej
Varit kär?: kanske
Förlorat någon speciell person: ah
Varit deprimerad: Ja?
Varit så trött att du somnat sittandes: haha ja
I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: ja
Fått ditt hjärta krossat: jorå
Skrattat så att du har börjat gråta: varje dag senaste veckan, + tusen andra gånger
Träffat någon som förändrat ditt liv: ja
Insett vilka som är dina äkta vänner: ja, och vilka som inte är det :)
Fått reda på att någon har pratat om dig: ja
Kysst en kompis: nä
BLANDAT:
Hur många barn vill du ha: inga, eller jag vet inte?
Har du några husdjur: ja, en kaaatt
Vill du ändra ditt namn: nä
Vad gjorde du under din förra födelsedag: va med Ebba, Ida, Ronja, Wendela och Lisa.
Vilken tid vaknade du idag: 9, innebandymatch :/
Vad gjorde du igår runt midnatt: sov. nej, men smsade
Någonting som du längtar till: julafton!!
Senaste gången du träffade din pappa: 2 sekunder sen
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: finns mycke
Vad lyssnar du på just nu: tvn
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: nej
Vad gör dig irriterad just nu: just nu, inget. annars, föör mycke
Vad är ditt namn: Emelie
Stjärntecken: Vattuman
Hårfärg: Mörkbrunt
Långt eller kort: inget, eller mittemellan typ
Längd: Ungefär 1.60 eller så
Piercings: öronen
Tatueringar: inga alls
Höger eller vänster: Höger
DIN FÖRSTA:
Operation: Har aldrig opererats
Piercing: öronen
Tatuering: Har aldrig haft en tatuering
Bästa vän: första? oj. minns inte.. Mathilda kanske? men nu Wendela & Ebba
Sporten du spelade: typ tennis, haha!
Husdjur: en annan katt än den jag har nu ;)
Vaccination du minns: nån
Förälskelse: -
DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: vet inte
Vill du gifta dig: vet inte
Karriär i åtanke: vet inte
HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: nej
Tappat glasögon eller linser: linserna jag hade på halloween.. dom vita.. ner i en svart ögonskugga..
Haft sex på första dejten: nä
Krossat någons hjärta: har jag säkert
Gillat din killkompis (mer än som vän): ahrå
SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: beror väl på
Vad kan du verkligen inte leva utan: familj/vänner, min iPhone<3333333333333333
Vad vet inte så många om dig?: jag vet inte

Kommentarer
Postat av: Browneyedbitch

sv: Hej! Jo allt är bra :) JAG önskar mig systemkamera, dator och ny mobil :) själv då ?

2011-12-17 @ 22:02:52
URL: http://browneyedbitch.blogg.se/
Postat av: Kirii

Tjenare! har du haft en trevlig lördag? :-)

(länken kan krångla ibland.)

2011-12-17 @ 23:56:35
URL: http://kiriis.blogspot.com
Postat av: Rossanna

Jag är 30år men det är fortf inte OK att tjuvröka eller vad säger du? Skojar bara, det är inget jag kommer att syssla med. Ska vi följa varandra på bloglovin? Kram

2011-12-20 @ 10:45:18
URL: http://rossannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0