Dag 1- Berätta kort om mig själv och bild

Ah jag heter Emelie Andersson då, är 13 år & bor i en liten höla i Värmland..
  • Jag är verkligen, verkligen inte nöjd med mitt utséende. (och det säger jag inte för att jag vill att folk ska säga emot, de e bara fjortisstyle hähähä)
  • Jag har spelat innebandy i ungefär 8 år, och tänker aaaldrig sluta med det.
  • Mina 3 näsmaste vänner är Ebba Bäckström, Ellinor Elfman & Wendela Krantz (ingen ordning)
  • Jag är oftast väldigt glad, och då skrattar jag HELA tiden åt saker som inte andra tycker är kul (onormal humor som är bättre än alla andras, så kallas det japp)
  • Jag blir lätt sur/irriterad & vissa personer stör jag mig på helt utan anledning, och är alltså sura på dom hela tiden bara för att jag vill
  • Jag är allt annat än normal, kommer med random kommentarer, skrattar åt konstiga saker.. ja alltså, fråga vem som helst av mina vänner & du får svaret att jag är helt störd.. HAHA!
  • Ibland är jag på jättebra humör, helt utan anledning & ibland tvärtom, kan va depp utan att veta varför..
  • Om jag gillar en låt så lyssnar jag på den dygnet runt, sen tröttnar jag på den och slutar lyssna. Så när jag börjar gilla en låt kan jag bli depp för att jag vet att jag kommer tröttna på den.. HAHA sa ju att jag inte är normal..

Kommentarer
Postat av: matild

så borde du verkligen verkligen va nöjd med ditt utseende fina du!

2011-12-05 @ 18:05:28
URL: http://hogbergs.devote.se
Postat av: Hannah Hermansson

Du borde verkligen vara nöjd med ditt utssende du är jättevacker! :)

2011-12-08 @ 18:46:34
URL: http://lifebyhermansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0