you don't have to save me

typ tja jag fyller 14 idag. fett cool ;pPppPppPPPpppPPpPpPpPppPPpp 
haha nej men, fick en skidjacka, slalomglasögon & en magplatta till innebandyn (fick de i förskott dock heh), benskydd (cp men behövde ju så! hahaha) , ett armband, 2000 kronor & en 200grams marabou av mina fina vänner på bilden här:
självklart ville inte min dator sammarbeta och hittade inte bilden på dom båda, men fick chokladen av Julia också! 

Nu ska jag glo lite på tv & försöka må bättre tills imorgon, ska med U-laget till degerfors och mår inte alls bra nu. halsen gör ont som bara den och mina ögon är helt tårfyllda och snoret bara rinner. Men jag ska med!!! 

lyckades självklart fastna i en pinne när jag skulle ta av mig skidorna.. bröt av den och åkte därifrån sen. tålamod vare ja..

Kommentarer
Postat av: e

Absolut! säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig! Puss!

2012-02-18 @ 11:42:17
URL: http://emmahallbom.blogg.se/
Postat av: Maria en Norrlandsblogg

Hej allt bra :)

2012-02-18 @ 21:02:00
URL: http://mariaenliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0