Dag 1 - fakta om dig själv + bild

kör på en sån där lista, orkar inte lägga upp listan så kör på direkt med dag 1, har ju inget annat att blogga om så!

  • Jag bor i vääärldens mest DÖDA håla, Kristinehamn som ligger i värmland.
  • Jag spelade fotboll i Villastan, men vårat lag bytte förening till IFK Ölme i höstas. Hur bra som helst!
  • Jag knäcker med fingrarna hela tiden, och börjar få ont för det heh.
  • Mina axlar är överrörliga & sitter fel, så kan göra massa konstiga saker med dom.. höhöh
  • Jag äter godis och annat sött hela tiden, = kommer bli fet som bare fan.
  • Jag spelar innebandy i KIBF/Eagles, & står imål, heh.
  • Min allra bästa vän är Ebba Bäckström, för hon är precis så som en bästa vän ska va helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0