BEFORE YOU START A WAR, U BETTER KNOW WHAT YOU'RE FIGHTING FOR, WELL BABY YOU ARE ALL THAT I ADORE, IF LOVE IS WHAT YOU NEED, A SOLDIER I WILL BE

Äntligen har jag (och Ebba) bestämt nyårslöfte för iår! Får se hur bra det går, men jaja.. 
  • Bli (istället för att tjocka oss) nyttiga, äta nyttigt osv. eftersom att det inte är kul nu längre när 90% av våra kompisar tagit efter våran style </3 haha, aa.
  • Åka utomlands tillsammans (vilket vi KANSKE ska, hihiih, men skriver inget förens jag vet hur det blir..)
  • Gymma 2 gånger i veckan. Ut och springa och sådär. Får väl se hur det går, men here we go! ;) (och nej, jag vet inte riktigt vad det betyder eller om det passar in där, men det bara lät bra, så HAHA käft.)
Var med Ebba idag, gjorde inget speciellt. Hade kul iallafall & planerade 2012 en hel del, åååh! 2012 kommer bli så himlans bra, om allt bara går som planerat.. ha  det bra, för det ska jag! :D
gamla bilder.. men ändå ;)

Kommentarer
Postat av: wendela

sv; höhö..:p

2011-12-30 @ 02:38:58
URL: http://wendelas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0