and it hurts when they're laughing

bloggade inget igår men jaja! igår så åkte vi till Ekshärad, spelade riktigt bra faktiskt (i sista iallafall, dom 2 första va.. okej) & vann med 6-1 (värda det va vi också, dom spela sjukt fult haha, blev lite fight några gånger). Sen så åt vi på donken & SKRÄLL att det är jag som tappar ketuchupen upp&ner och allt hamnar på bordet.. HAHA jag & ida dog lite.
(lite randombild mitt uppiallt men den snön kan gärna komma tillbaka..)

När vi kom hem så skjutsa dom oss till Environiq & vi kollade på cup, killarna förlorade på straffar sista matchen så dom gick till b-slutspel :(
Va hemma runt 8-9, sov inte hos Ebba för .. vet inte haha. Sen idag åkte jag ner dit igen runt 1, kollade lite matcher & skämde ut oss, love life. haha, kul helg iaf spenderad med bästa Ronja, Ebba, Ida & Matilda!
har tyvärr inga fler bilder.. men bjuder på 2 snygga på ronja/ronja&mig iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0