dag 1 - En bild på mig + fakta

skulle lägga mig tidigt idag, men somnade runt 2 iallafall. väcktes vid 9 också, städade rummet & gick upp till Ebba. Gjorde inte så mycke, gick på promenad med hennes hund i typ en timme. Sen hem & åt osv. Ska va med Ebba imorgon också, sen är det fotbollsträning. Kör dag 1 här under också, puss! 


Jag är då den till vänster om det var någon som missat det, och nej jag är inte seriös på bilden heller. 
  • Jag är oftast väldigt glad, & det är jättelätt att få mig att skratta. Skrattar hela tiden.
  • Faaast jag kan bli väldigt sur rätt så lätt ;$
  • Jag spelar innebandy & fotboll, och jag dör hellre än att sluta i något av det.
  • Mina 2 bästavänner är Ebba & Wendela (till höger på bilden)
  • Jag äter extremt mycket godis, chips osv & dricker cola.. heheh 
  • Jag HATAR köttfärssås haha
  • Jag är beroende av min telefon (iPhone 4 <33333333)
  • Jag står imål i innebandy, haha
  • Jag lyssnar på musik HELA tiden
  • Jag är inte direkt så tjejig haha. Skulle t. ex. aldrig ta på mig kjol/klänning osv
  • Jag har ganska lätt i skolan, men tycker inte det är alls roligt.
  • Jag har typ alltid mjukisbyxor! hhaaahah
  • Det bästa som finns är att flyga flygplan!
  • Jag följer 93 bloggar, haha!
  • Jag bryr mig väldigt mycket om vad andra säger/tycker, även om jag inte visar det. fast skulle aldrig nånsin ändra på mig för vad andra säger.
  • Jag är väldigt bra på att skämma ut mig hahah, men skrattar bara åt det.
  • Jag är superblyg. fast är det i typ fotbollslaget osv är jag inte alls blyg, men med folk jag inte känner så bra osv.
  • Jag tycker typ allting är pinsamt..
  • Jag stör mig på mycket, tillexempel: personer som spelar dumma för att folk ska tycka dom är söta, folk som typ har push-up så det syns jätteväl på bilder & har jätte uringat haha, folk som ljuger om vad dom gjort/varit med om osv, folk som tror dom vet precis allt, när folk inte fattar att min inte är vänner/tycker om den, OCH MYCKET MER, HAHAHA
  • Jag har världens fobi för håriga ben/fötter & getingar. Får världens panik & skriker, skulle typ kunna börja grina hahahha
Ah de va allt, tror inte någon läste allt men isåfall: applåd till den! hahahaha

Kommentarer
Postat av: wendela

applåd till mig dåå!

men jag visste redan allt det där xd

påooosss <3

2012-01-09 @ 22:16:43
URL: http://wendelas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0